Domů Nemoci Kůže Jak se zbavit podbradku

Jak se zbavit podbradku

Určitě všichni znáte eufemistický pojem „druhá brada“, který se používá jako označení pro podbradek. Do teď jste si mysleli, že podbradek nikdy nemůže být vašim problémem? Pravdou však je, že podbradek netrápí jen lidi se silnější postavou a může tak potkat i vás. Pokud se ho chcete zbavit nebo mu chcete preventivně předejít, pak čtěte dál. V našem článku se dozvíte, že kvůli podbradku nemusíte rovnou k chirurgovi, stačí si jen trochu zacvičit. Jaké cviky na podbradek zabírají?

Chcete-li se zbavit nevzhledného podbradku, který hyzdí váš jinak hezký obličej, pak nemusíte skládat korunu ke koruně a čekat až si našetříte na chirurgický zákrok. Stačí si jen najít trochu času a pravidelně cvičit. Není to vůbec složité. Chce to jen stanovit si na každý den čas, například u televizních zpráv, kterého využijete nejen ke sledování televize, ale také ke cvičení.

Příčiny vzniku podbradku

Proces ukládání tuku pod bradou je o dost složitější než proces ukládání tuku na jakýchkoli jiných místech našeho těla. Nejčastěji je tento problém spojován s obezitou a přejídáním se. Podbradek však může potkat i štíhlé ženy, což je samozřejmě dáno genetikou.

Cvičením ke štíhlé bradě

Všichni moc dobře víme, že cvičení zabírá na jakýkoli podkožní tuk na našem těle. Cvičíme, abychom měli štíhlejší bříško, štíhlejší nohy či štíhlejší paže. A stejně tak bychom měli cvičit, pokud chceme mít štíhlejší bradu. Cvičení chce samozřejmě trochu času a trpělivosti. Podbradek vám nezmizí po jedné půlhodině, ale až po několika týdnech.

Zakloněná hlava

PodbradekNež začneme cvičit, měli bychom pohodlně sedět s narovnanými zády a hlavu bychom měli držet zpříma a uvolněně. Následně zakloníme hlavu tak, abychom cítili lehké napětí. V této poloze zůstaneme 10 vteřin a následně vrátíme hlavu do vzpřímené polohy. Cvik zopakujeme nejméně třikrát za sebou.

Předsazování brady

Pohodlně se usadíme a uvolníme hlavu. Při cviku předsazujeme bradu. Až ji posuneme co nejvíce dopředu, vydržíme deset vteřin a hlavu vrátíme zpět. Cvik opakujeme nejméně desetkrát po sobě.

Otevírání a zavírání úst se zakloněnou hlavou

Tento cvik je podobný tomu prvnímu, opět zakloníme hlavu. Tentokrát však nenecháváme ústa zavřená, nýbrž je otevíráme a zase zavíráme. Při cvičení nikam nespěcháme a soustředím se na krční svaly. Cvik opakujeme desetkrát po sobě.

Řekněte „aaa“ jako u zubaře

Další cvik je trochu netypický, je založený na dodýchávání a slabikování. To znamená, že se nadechneme a s výdechem zřetelně artikulujeme „ooo“. Potom se nadechneme a s výdechem řekneme „aaa“. Dochází přitom k uvolnění čelisti, a ač se může zdát cvik trochu směšný, je pro boj s podbradkem potřebný.

Pravidelnost je základ

A hlavně cviky nezapomínejte opakovat. Cvičit byste měli dvakrát denně, ráno i večer, a do pár týdnů budete mít bradu štíhlou jako modelka.

Sdílejte

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here