|
1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (zatím nehodnoceno)
Ukládám ... Ukládám ...

Výživa při posilování


Výživa má ohromný vliv na naše výsledky při posilování. Se špatného výživou bude docháze jen k malým přírustkům svalové hmoty.

Sledujte složení potravin

Pokud chcete nabrat nějakou svalovou hmotu, tak by jste měly začít mnohem více sledovat složení živin v jednotlivých potravinách. Můžete si také koupit nutriční hodnoty potravin ve kterých můžete najít nutriční hodnoty všech potravin, které jsou běžné v České republice používané.

Na růst svalů jsou potřeba bílkoviny

Aby vám mohly narůst další svalová hmota, tak je nutné příjmat dostatek bílkovin. Měly by jste příjmout zhruba 1,5 gramu bílkoviny na 1 kg vaší tělesné hmotnosti. Měly by jste příjmat bílkoviny hlavně z kvalitních zdrojů. V článku bílkoviny v potravinách najdete potravin ve kterých je nejvíce bílkovin. Ani s bílkovinami by se to však nemělo přehánět, jinak můžete dojít k poškození ledvin.

Posilování a cvičení

Dnes už není nutné chodit do posilovny, ale můžete zkusit posilování doma. Stačí si nakoupit někde v eshopu základní vybavení a můžete postupně začít. Říká se, že posilování doma není efektivní, ale podle mě to není vůbec pravda. Cvičení doma může být klidně účinější než cvičení v komerční posilovně.

Sdílet přes:
  • Facebook
  • Linkuj.cz!
  • Top Články.cz
  • Twitter
  • vybrali.sme.sk
  • TOPodkazy.cz

Související příspěvky

Sdílet přes:
  • Facebook
  • Linkuj.cz!
  • Top Články.cz
  • Twitter
  • vybrali.sme.sk
  • TOPodkazy.cz

Tagy: , , ,



Zanechte odpověď