Domů Reklamní články Optimální poměr vitamínů a minerálů je důležitý pro budoucí i stávající maminky

Optimální poměr vitamínů a minerálů je důležitý pro budoucí i stávající maminky

Plánujete pořídit si potomka a už nyní chcete své tělo připravit na těhotenství? Případně už těhotná jste a pečlivě střežíte svůj jídelníček, aby se váš drobeček správně vyvíjel? Nebo už trávíte noci kojením a přemýšlíte, jak svému dítěti dopřát co nejkvalitnější mateřské mléko? Na všechny otázky existuje tatáž odpověď. Zařaďte do jídelníčku dostatek vitamínů a minerálů prostřednictvím DHA.

Už před početím zásobujte své tělo prospěšnými látkami

Aby těhotenství probíhalo zcela bez problémů, je dobré se připravit předem. Už před početím jezte potraviny s prokázaným obsahem kyseliny listové, protože právě ta dokáže velice pozitivně ovlivnit zdraví vaše i vašeho dítěte. Kyselina listová se vyskytuje v ovoci a zelenině, v luštěninách, ve vejcích i kvasnicích. Abyste si ale byla skutečně jistá, že máte dostatek tělu prospěšných látek, můžete začít užívat nejlépe už tři měsíce před plánovaným početím DHA.

Vývoj plodu lze pozitivně ovlivnit

Snad každá těhotná žena dělá vše proto, aby dopřála svému ještě nenarozenému dítěti klid a prospěšné látky pro jeho optimální vývoj. Nenavštěvuje hlučná prostředí, vyhýbá se stresovým situacím a čte všechny dostupné informace o výživě v těhotenství. Jelikož ale v tomto období nejsou některé potraviny vhodné a může tak dočasně dojít ke snížení příjmu důležitých látek, je dobré doplnit je formou vitamínů pro těhotné. Vyberte si gynekology doporučený komplex vitamínů a minerálů DHA – kyselina z omega3. Obsahuje pět doplňků stravy chránících plod a snižuje možnost předčasného porodu.

Stravování těhotných žen

To nejlepší v mateřském mléku

Omezení nebo úplné vyřazení některých pokrmů v době těhotenství nekončí ani po narození dítěte. Kojení pro něj představuje ten nejlepší způsob výživy. Ale pamatujte, že vše co sníte a vypijete, dostane i miminko v mateřském mléce. Vyhýbejte se proto nadýmavému, kořeněnému jídlu. Nepřijímejte alergeny. Na delší dobu budete muset oželet určité druhy ovoce i zeleniny, luštěniny. A potřebný přísun vitamínů doplňte ve formě doplňku stravy. Vyberte takový, který bude vhodný i pro vaše miminko.

Sdílejte

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here